مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-15اقتصادي

شیبانی: کارخانجات نساجی با 60 درصد ظرفیت خود کار می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیمردان شیبانی با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری اظهار داشت: اگر شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، کف عرضه مواد اولیه صنایع نساجی را رعایت کند، - نایب رییس انجمن صنایع نساجی ایران گفت: اگر شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، کف عرضه مواد اولیه صنایع نساجی را رعایت کند، مشکل کمبود مواد اولیه تولیدکنندگان این صنعت، حل می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، علیمردان شیبانی با حضور در برنامه گفت و گوی ویژه خبری اظهار داشت: اگر شرکت پتروشیمی شهید تندگویان، کف عرضه مواد اولیه صنایع نساجی را رعایت کند، مشکل کمبود مواد اولیه تولید کنندگان این صنعت، حل می شود.

نایب رییس انجمن صنایع نساجی ایران با اشاره به این که پتروشیمی ها مواد اولیه خوبی از جمله پُلی استر را تولید می کنند، افزود: 60 درصد مصرف صنعت نساجی پلی استر، حدود 20 تا 30 درصد پنبه و 10 درصد هم بقیه چیزهاست.

کارخانجات نساجی مواد اولیه ندارند وی از تولیدکنندگان مواد اولیه پرسید: علت این که روز به روز به جای افزایش عرضه، آن را کاهش می دهید و به صورت قطره چکانی عرضه می کنید چیست؟شیبانی افزود: مقایسه عرضه مواد اولیه در 10 ماهه امسال نسبت به مدت مشابه پارسال، نشان می دهد بدون استثنا، عرضه؛ مدام کاهش یافته است در حالی که عرضه باید افزایش ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیبانی: کارخانجات نساجی با 60 درصد ظرفیت خود کار می کنند

شیبانی: کارخانجات نساجی با 60 درصد ظرفیت خود کار می کنند