مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-15سياسي

آیتی خطاب به جهانگیری: بدون دولت، باید به گل ها آب می دادی!


مهدی آیتی، نماینده اصلاح طلب و از تحصن کنندگان مجلس ششم با حمله به اسحاق جهانگیری گفته است: آقای جهانگیری می دانست که اگر از دولت کنار برود هیچ جایگاه اجتماعی ندارد و باید در خانه اش گل ها را آب می داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دیگر رسانه های خبرگزاری فارس، مهدی آیتی، نماینده اصلاح طلب و از تحصن کنندگان مجلس ششم با حمله به تأیید صلاحیت و وارد کارزار انتخابات شد.

اصلاح طلبان هم که می دانستند ورود صوری جهانگیری با نقشه محمد خاتمی بوده، علاوه بر دفاع از او، این ورود صوری و پوششی را فداکاری جهانگیری برای روحانی عنوان کردند! حال پس از چهار سال یک اصلاح طلب اذعان می دارد که این امر توهین به شعور مردم بود.

آیتی درباره این سخن جهانگیری که اگر در دولت دوم روحانی کنار می رفتم، کاری ناجوانمردانه انجام داده بودم، اظهار داشته: آقای جهانگیری می دانست که اگر از دولت کنار برود هیچ جایگاه اجتماعی ندارد و باید در خانه اش گل ها را آب می داد.

او بین خانه نشینی و معاون اول، ماندن در معاون اولی را انتخاب کرد؛ ولو یک معاون بی اختیار.

آقای جهانگیری با همکاری حزب کارگزاران و مشخصاً با همکاری آقای حسین مرعشی در دولت اول روحانی همه پست ها را بین نیرو های کارگزاران تقسیم کردند و از معاون وزیری تا استانداری ها و جایگزینی نیرو های نزدیک به خودشان به خصوص در شست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیتی خطاب به جهانگیری: بدون دولت، باید به گل ها آب می دادی!

آیتی خطاب به جهانگیری: بدون دولت، باید به گل ها آب می دادی!