مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 06:452021-03-15اقتصادي

کمک یک میلیاردی چالوسی ها در جشن نیکوکاری


رییس کمیته امداد امام خمینی چالوس با بیان اینکه در جشن نیکوکاری امسال یک میلیارد تومان کمک مردمی جمع آوری شده است، گفت: 835 میلیون تومان از کمک های مردم این شهرستان به صورت نقدی و بقیه به صورت غیرنقدی در قالب وسایل ضروری زندگی، - محمد قمی اویلی در گفت وگو با خبرنگار فارس چالوس ضمن اشاره به برگزاری جشن نیکوکاری از 13 تا 15 اسفند ماه در سراسر کشور اظهار کرد: در این جشن ملی  بیش از یک میلیارد و 552 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده که در حال توزیع میان خانوارهای نیازمند از قبل شناسایی شده این شهرستان است.

وی با اشاره به اینکه کمیته امداد همواره در زمینه اشتغال زایی از تعهداتش جلوتر بوده است، گفت: این نهاد در سال 98 تعداد 186 نفر، در سال 99 تعداد 189 شغل ایجاد کرده است.

قمی میزان اشتغالی که طی امسال تاکنون توسط این نهاد ایجاد شده است را 189 مورد ذکر کرد و گفت: این میزان اشتغالزایی با 7 میلیارد و 480 میلیون تومان تسهیلات ایجاد شده است.

های زیرپوشش کمیته امداد شهرستان چالوس را بانوان تشکیل می دهند و امسال با تسهیلات به مبلغ یک میلیارد و 600 میلیون تومان تعداد 44 شغل برای زنان سرپرست خانوار ایجاد شده است.

این مسؤول خاطرنشان کرد: کمیته امداد امام خمینی همچنین در کنار اجرای طرح های اشتغالزایی و سیاست حمایتی و توانمندسازی خانواده ها و مد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک یک میلیاردی چالوسی ها در جشن نیکوکاری

کمک یک میلیاردی چالوسی ها در جشن نیکوکاری