مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 06:552021-03-15اقتصادي

خلع ید از 50 هزار مترمربع اراضی شهرک های صنعتی استان سمنان


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: 50 هزار مترمربع از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی این استان در سال 99 خلع ید شده است.

- ایسنا/سمنان مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان گفت: 50 هزار مترمربع از اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی این استان در سال 99 خلع ید شده است.

حسن آل بویه 25 اسفندماه با اعلام این خبر افزود: این میزان اراضی خلع ید شده شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در قالب 18 فقره قرارداد بود.

وی با بیان اینکه قراردادهای خلع ید شهرک ها و نواحی صنعتی متعلق به کسانی است که به تعهدات خود برای ساخت و ساز صنعتی عمل نکردند، خاطرنشان کرد: همچنین، این متقاضیان طی سال های اخیر به تذکرات و اخطارهای صادر شده توجه ننموده و نیز زمین های واگذار شده را بلاتکلیف رها کرده بودند.

مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان سمنان اضافه کرد: خلع ید اراضی صنعتی امسال نسبت به سال 98، 50 درصد کاهش داشت.

وی تصریح کرد: سال گذشته بیش از 100 هزار مترمربع اراضی شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان در قالب 20 فقره قرارداد خلع ید شد.

آل بویه با تاکید بر ایجاد فرصت برای تولیدکنندگان واقعی در راستای سرمایه گذاری در شهرک ها و نواحی صنعتی استان سمنان، اظهارکرد: خلع ید این اراضی و آزادسازی زمین های بلاتکلیف فرصت مغتنم برای واگذاری زمین به واجدین شرایط پس از طی مراحل قان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلع ید از 50 هزار مترمربع اراضی شهرک های صنعتی استان سمنان

خلع ید از 50 هزار مترمربع اراضی شهرک های صنعتی استان سمنان