مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 07:002021-03-15سياسي

«شبکه باران» با برنامه های شاد و مفرح به استقبال بهار 1400 می رود


مدیرکل صدا و سیمای گیلان با اشاره به برنامه های پیش بینی شده این مرکز برای ایام نوروز، گفت: توجه به آیین های بومی و محلی، کرونا و انتخابات در تولید محتوا در دستور کار قرار گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از، دعوت از خوانندگان، نمایش های طنز، اطلاعات ترافیکی راه ها، هواشناسی اطلاعات پرواز و تردد ریلی، افسانه ها و مثل ها از جمله بخش هایی است که در این برنامه ها به آن پرداخته می شود.

باقرزاده با بیان اینکه در حوزه معاونت سیما مرکز گیلان نیز دو ویژه برنامه ترنم بهار و برنامه عیدانه پیش بینی شده است، افزود: اجرای موسیقی زنده، نغمه های نوروزی گیلکی و تالشی، فرهنگ نوروزی قوم تات، گزارش مستند، حضور مهمانان برجسته از چهره های شاخص گیلانی و حضور گروه های برگزیده موسیقی استان از جمله بخش های در نظر گرفته شده برای این برنامه ها است.

وی با اشاره به اینکه همزمان با سالروز شهادت سردار املاکی یادواره این سردار بزرگ گیلانی دفاع مقدس از شبکه باران به صورت تلویزیونی پخش خواهد شد، ادامه داد: برای ایام نوروز گول محله ویژه کودک و نوجوان در روزهای زوج از ساعت 9 صبح به مدت 60 دقیقه و در شش برنامه خواهد شد.

باقرزاده یاد آور شد: جشنواره فیلم های سینمایی و انیمیشن، طنز بارانه، مستند نوروز نامه از دیگر بخش های برنامه ریزی شده در معاونت سیما است که بتواند ایام شا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«شبکه باران» با برنامه های شاد و مفرح به استقبال بهار 1400 می رود

«شبکه باران» با برنامه های شاد و مفرح به استقبال بهار 1400 می رود