مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-15فرهنگي

شب تاریخی زنان در جوایز گرمی 2021


شصت و سومین دوره جوایز موسیقی گرمی با کسب جوایز چهار شاخه اصلی و جا به جایی چند رکورد توسط هنرمندان زن به کار خود پایان داد.

- شصت و سومین دوره جوایز موسیقی گرمی با کسب جوایز چهار شاخه اصلی و جا به جایی چند رکورد توسط هنرمندان زن به کار خود پایان داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از هالیوود ریپورتر، مراسم اعطای جوایز شصت و سومین دوره رویداد موسیقایی گرمی به صورت کاملا حضوری و با برگزاری فرش قرمز و رعایت پروتکل های بهداشتی در مرکز همایش های لس آنجلس برگزار شد و بیانسه با کسب سه جایزه و با رساندن مجموع جوایز خود به عدد 28، به پرافتخارترین زن تاریخ این جوایز تبدیل شد.

این خواننده که با نامزدی در 9 شاخه، در مراسم اعطای جوایز امسال حضور داشت در نهایت توانست سه جایزه بهترین موزیک ویدئو، بهترین اجرای R&B و بهترین آهنگ و اجرای رپ در قطعه مشترک با مگان دی استالین را کسب کند.

این خواننده 39 ساله آمریکایی با 79 نامزدی، در میان تمامی هنرمندان زن در تاریخ این جوایز نیز رکورددار است.

تیلور سوییفت نیز رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرد و اولین خواننده زنی نام گرفت که سه بار متوالی موفق به کسب جایزه بهترین آلبوم سال می شود.

در سایر شاخه های اصلی، مگان دی استالین جایزه بهترین هنرمند جدید به همراه جوایز بهترین آهنگ و اجرای رپ را برای قطعه مشترک با بیانسه به


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شب تاریخی زنان در جوایز گرمی 2021

شب تاریخی زنان در جوایز گرمی 2021