مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-15اقتصادي

آماده باش جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی در شهر و جاده های زنجان


مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: 100 جایگاه عرضه فرآورده مایع و CNG شهری و جاده ای استان در حال آماده باش است.

- ایسنا/زنجان مدیرعامل شرکت پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: 100 جایگاه عرضه فرآورده مایع و CNG شهری و جاده ای استان در حال آماده باش است.

حمید حبیبی در گفت وگو با ایسنا، با تاکید بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی در جایگاه ها، اظهار کرد: تامین سوخت مورد نیاز مجاری عرضه سوخت و مصرف کنندگان عمده و جزء در ایام تعطیلات نوروز از اولویت های شرکت بوده و همه 100 جایگاه عرضه فرآورده مایع و CNG شهری و جاده ای استان از آمادگی کامل برای عرضه سوخت و ارائه خدمات به مراجعان در ایام تعطیلات نوروزی برخوردار بوده و در مقابله و کنترل شیوع ویروس کرونا، هماهنگی های لازم با مالکان جایگاه ها برای رعایت هر چه بیشتر دستورالعمل های بهداشتی در این ایام به عمل آمده است.

وی افزود: تهیه لیست کشیک منطقه، اعمال تمهیدات ذخیره سازی به موقع و مناسب انواع فرآورده های نفتی و به روزرسانی سیستم های فروش از جمله اقدامات این شرکت در راستای سوخت رسانی در ایام تعطیلات برشمرد.

همچنین روابط عمومی و بازرسی منطقه از طریق شماره تماس 09627 و 33799701 آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و شکایات همشهریان و مسافران استان بوده و راهنمایی های لازم را نیز ارا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده باش جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی در شهر و جاده های زنجان

آماده باش جایگاه های عرضه فرآورده های نفتی در شهر و جاده های زنجان