مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 07:202021-03-15اقتصادي

صف های طولانی سوخت گیری CNG در گلستان


از دو قبل گذشته با خارج شدن برخی از جایگاه های گاز طبیعی (CNG) از مدار، صف های طولانی خودروهای گازسوز در جایگاه های عرضه گاز شکل گرفته و به دنبال آن دسترسی مردم خصوصا در گرگان به تاکسی ها دچار اخلال شده است.

- ایسنا/گلستان از دو قبل گذشته با خارج شدن برخی از جایگاه های گاز طبیعی (CNG) از مدار، صف های طولانی خودروهای گازسوز در جایگاه های عرضه گاز شکل گرفته و به دنبال آن دسترسی مردم خصوصا در گرگان به تاکسی ها دچار اخلال شده است.

در روزهای گذشته بارش برف و سرمای هوا در بخش های زیادی از کشور موجب افزایش مصرف گاز طبیعی و به دنبال آن افت فشار گاز در برخی مناطق از جمله استان گلستان شد.

طی این مدت افت فشار باعث خارج شدن بخش زیادی از جایگاه های CNG از مدار شد.

با توجه به اینکه بخش زیادی از خودروهای مسافربر در سطح شهرها را خودروهای گازسوز تشکیل می دهند و این خودروها در این مدت عملاً به گاز دسترسی نداشتند، شاهد مشکلات عدیده مردم برای تهیه تاکسی در سطح برخی شهرها خصوصاً گرگان مرکز استان گلستان هستیم.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان در خصوص آخرین وضعیت گازرسانی در استان و حل مشکل جایگاه های عرضه گاز، به ایسنا گفت: اگر افت فشار گاز از مقدار مشخصی پایین تر بیایند، جایگاه های CNG به شکل اتوماتیک از مدار خارج می شوند و از دو روز قبل شاهد اختلال در این بخش ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صف های طولانی سوخت گیری CNG در گلستان

صف های طولانی سوخت گیری CNG در گلستان