مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-15حوادث

فروشندگان مواد محترقه با جان و مال مردم بازی نکنند


دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: فروشندگان مواد محترقه در آستانه چهارشنبه آخر سال با جان و مال مردم بازی نکنند.

- ایسنا/اردبیل دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: فروشندگان مواد محترقه در آستانه چهارشنبه آخر سال با جان و مال مردم بازی نکنند.

سیدعبدالله طباطبایی در جلسه مشترک با مجموعه انتظامی استان اردبیل در مقابله با اخلالگران نظم عمومی در چهارشنبه آخر سال در اردبیل اظهار کرد: با همکاری پلیس و معاونین دادستان اردبیل به صورت میدانی بازدیدها انجام خواهد شد تا جلوی عرضه مواد محترقه خطرناک و دست ساز گرفته شود.

وی تصریح کرد: این مواد محترقه در حقیقت باعث سلب آسایش مردم و به خطر افتادن جان و مال آنها می شود که ما مصمم هستیم با برهم زنندگان آرامش و نظم عمومی در این روزهای پایانی سال برخوردی جدی و قاطع داشته باشیم.

دادستان عمومی و انقلاب اردبیل گفت: خود خانواده ها نیز باید مراقب فرزاندان خود به ویژه کودکان، نوجوانان و جوانان باشند تا با خرید این مواد محترقه خطرناک در چهارشنبه آخر سال آتش سوزی و یا قطع عضوی را شاهد نباشیم.

طباطبایی افزود: در سال های گذشته خرید و فروش و استفاده از این مواد محترقه خطرناک سبب آسیب های جسمی و قطع عضو در بخش های مختلف بدن و حتی فوت افراد شده که اگر مراقبت نکنیم، قطعا بروز این حوادث تلخ تکرار شدنی خ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فروشندگان مواد محترقه با جان و مال مردم بازی نکنند

فروشندگان مواد محترقه با جان و مال مردم بازی نکنند