مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 07:252021-03-15سياسي

اسدآباد به هیچ وجه مسافر نمی پذیرد


امکان هیچ گونه مسافرپذیری در اسدآباد وجود نداشته و ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد می شود.

- ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: امکان هیچ گونه مسافرپذیری در اسدآباد وجود نداشته و ممنوع است و در صورت مشاهده برخورد می شود.

سعید کتابی دوشنبه 25 اسفندماه در ستاد مدیریت و پیشگیری از کروناویروس شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان اسدآباد در شرایط آبی با وضعیتی کاملاً شکننده قرار دارد و در این شرایط طرح هوشمند در رنگ بندی آبی برای شهرستان همچنان در حال اعمال بوده و تداوم رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شهروندان ضرورت دارد.

وی با اشاره به قرار گرفتن در آستانه پایان سال و حضور مردم در آرامستان ها در پنجشنبه آخر سال افزود: با توجه به شیوع کرونا و ممنوعیت تجمعات در پنجشنبه و جمعه آخر سال آرامستان شهر اسدآباد مسدود بوده و دارای محدودیت است.

فرماندار شهرستان اسدآباد همچنین خاطرنشان کرد: چاپ هر گونه اعلامیه نوعید و اشاره به زمان و مکان در اعلامیه ممنوعیت دارد و به طور قطع با چاپخانه داران شهرستان در این رابطه برخورد می شود.

وی با تأکید بر کنترل و نظارت ستاد صیانت حقوق شهروندی از وضعیت سالم بودن دستگاه های خودپرداز(ATM) سطح شهر یادآور شد: هر تاکسی تنها اجازه سوار کردن دو مسافر در عقب خودرو را دارد و با موارد تخطی از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسدآباد به هیچ وجه مسافر نمی پذیرد

اسدآباد به هیچ وجه مسافر نمی پذیرد