مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-15سياسي

راه اندازی مراکز مشاوره کمیته امداد گامی در جهت توانمندسازی مددجویان


رییس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره با اشاره به راه اندازی مراکز مشاوره برای خانواده های تحت حمایت کمیته امداد گفت: ارائه خدمات مشاوره موجب پایداری خانواده ها و تقویت توانمندسازی مددجویان خواهد شد.

- رییس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره با اشاره به راه اندازی مراکز مشاوره برای خانواده های تحت حمایت کمیته امداد گفت: ارائه خدمات مشاوره موجب پایداری خانواده ها و تقویت توانمندسازی مددجویان خواهد شد.

محمد حاتمی در گفت وگو با ایسنا، تقویت مهارت آموزی و توان افزایی در خانواده های تحت حمایت را مهمترین هدف راه اندازی مراکز مشاوره در کمیته امداد دانست و افزود: تاکنون 10مرکز مشاوره زیرمجموعه کمیته امداد در استان های مختلف تشکیل شده است و امیدواریم این مراکز در سراسر کشور راه اندازی شود.

وی با تاکید بر نقش خدمات مشاوره و روانشناسی در افزایش عزت نفس و خوداتکایی مددجویان ادامه داد: انجام خدمات مشاوره بر پایه فرهنگ ایرانی- اسلامی از طریق افزایش ظرفیت های ذهنی مددجویان، در توانمندسازی خانواده ها موثر خواهد بود.

رییس سازمان نظام روان شناسی و مشاوره خاطرنشان کرد: برای اجرای هر کاری زیرساخت هایی لازم است و مشاوره نیز زیر ساخت تحقق توانمندی مددجویان کمیته امداد است؛ به همین دلیل این نهاد بر آن شده است تا از توان و ظرفیت علمی سازمان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی مراکز مشاوره کمیته امداد گامی در جهت توانمندسازی مددجویان

راه اندازی مراکز مشاوره کمیته امداد گامی در جهت توانمندسازی مددجویان