مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 07:352021-03-15سياسي

مشارکت حداکثری در انتخابات فشارهای بین المللی را کاهش می دهد


رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400 فشارهای بین المللی استکبار جهانی ضد مردم شریف ایران را کاهش خواهد داد.

- ایسنا/کرمانشاه رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات 1400 فشارهای بین المللی استکبار جهانی ضد مردم شریف ایران را کاهش خواهد داد.

حسین خوش اقبال در جلسه ستاد انتخابات شهرستان دالاهو با بیان اینکه انتخابات سال 1400 از منظر جهانیان بسیار مهم است، تاکید کرد: انتخابات خرداد سال 1400 باید در تراز جمهوری اسلامی ایران باشد و تراز نظام نیز مشارکت حداکثری و انتخاباتی رقابتی است.

رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر حضور گسترده در عرصه تعیین سرنوشت تصریح کرد: می طلبد همه کسانی که در خط امام و رهبری هستند و همه کسانی که به ایران عشق می ورزند، از هم اکنون خود را آماده حضور در پای صندوق های رای نمایند.

خوش اقبال ادامه داد: بزرگان و معتمدین منطقه و بویژه سادات اهل حق و روحانیت سنی و شیعه ظرفیت های ارزشمندی هستند که می توانند در حضور حداکثری مردم، نقش آفرین باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر محوریت اصول بی طرفی، قانونمداری،سلامت و امنیت انتخابات برای مجریان افزود: مجریان در کنار رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشارکت حداکثری در انتخابات فشارهای بین المللی را کاهش می دهد

مشارکت حداکثری در انتخابات فشارهای بین المللی را کاهش می دهد