مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 07:402021-03-15بين الملل

باسیل خطاب به حریری: یا تشکیل دولت بده یا کناره گیری کن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری النشره جبران باسیل رییس جریان آزاد ملی لبنان درباره آخرین تحولات مربوط به پرونده تشکیل دولت در این کشور اظهار داشت، - رییس جریان آزاد ملی لبنان با اشاره به اینکه این کشور دیگر تحمل بن بست سیاسی را ندارد اعلام کرد که حریری یا تشکیل دولت بدهد یا کنار برود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه خبری النشره جبران باسیل رییس جریان آزاد ملی لبنان درباره آخرین تحولات مربوط به پرونده تشکیل دولت در این کشور اظهار داشت، من از سعد حریری نخست وزیر مکلف می خواهم یا تشکیل دولت دهد و یا این که از ماموریت خود کنار برود، چرا که کشور دیگر تحمل بن بست سیاسی را ندارد.

وی افزود، نباید تصور کنیم که گرایش به سمت شرق ممکن است در های غرب را به روی ما ببندد.

همچنین ما موشک را برای دفاع از لبنان می پذیریم، اما کسی چیزی بیشتر از این نمی خواهد و تاکنون ندیده ایم که سلاح حزب الله علیه لبنان استفاده شده باشد.

رییس جریان آزاد ملی لبنان اظهار داشت، من کاندیدای ریاست جمهوری نیستم و از حریری می خواهم دولت را تشکیل دهد و یا این که از سمت خود کناره گیری کند.

جبران باسیل در یک گفتگوی تلویزیونی افزود اگر بتوانیم پایه های یک نظام سیاسی جدید در کشور را بنیان گذاری کنیم این موضوع برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باسیل خطاب به حریری: یا تشکیل دولت بده یا کناره گیری کن

باسیل خطاب به حریری: یا تشکیل دولت بده یا کناره گیری کن