مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 07:452021-03-15حوادث

گذشت از قصاص نفس و رهایی دو جوان سلماسی توسط اولیای دم


همزمان با اولین روز ماه شعبان و در آستانه سال جدید شمسی دو جوان سلماسی با گذشت، بخشش و عفو اولیای دم از قصاص نفس رهایی یافتند.

- ایسنا/آذربایجان غربی دادستان عمومی و انقلاب سلماس گفت: همزمان با اولین روز ماه شعبان و در آستانه سال جدید شمسی دو جوان سلماسی با گذشت، بخشش و عفو اولیای دم از قصاص نفس رهایی یافتند.

ناصر عباسی در گفت وگو با ایسنا گفت: در نیمه دوم سالجاری، یک جوان سلماسی به هویت معلوم به همراه دوستش که حدودا 24 سال سن داشتند، متهم به انجام یک فقره قتل مستوجب قصاص شده و پس از شکایت اولیای دم مقتول و انجام تحقیقات مقدماتی در دادسرای شهرستان، پرونده در انتظار صدور حکم قرار داشت.

عباسی بیان کرد: با تلاش های انجام شده و میانجیگری جهت انجام اقدامات صلحی توسط مسئولین قضایی و وکلای طرفین، اعضای شورای حل اختلاف مستقر در زندان شهرستان پس از تشکیل جلسات متعدد صلحی با حضور اولیای دم و انجام مذاکرات و تاکید بر جایگاه عفو وگذشت در آموزه های دین مبین اسلام و سفارش پیامبر اعظم (س) و ائمه اطهار (ع) با وساطت مسئولین قضایی این حوزه، اولیای دم مقتول در آستانه ورود به سال جدید و در اولین روز از ماه شعبان، در اقدامی خداپسندانه و فداکارانه نسبت به این دو جوان اعلام رضایت و بخشش کرده و از قصاص وی گذشتند تا با این ایثار و فداکاری، عمر دوبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گذشت از قصاص نفس و رهایی دو جوان سلماسی توسط اولیای دم

گذشت از قصاص نفس و رهایی دو جوان سلماسی توسط اولیای دم