مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-15اجتماعي

احداث 3 مدرسه در منطقه آزاد ماکو


معاون فنی، عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ماکو از پیشرفت 75 درصدی عملیات اجرایی مدارس یولاگلدی، آداغان و قیرکندی منطقه آزاد ماکو خبر داد.

- معاون فنی، عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ماکو خبرداد احداث 3 مدرسه در منطقه آزاد ماکو ایسنا/آذربایجان غربی معاون فنی، عمرانی و زیربنایی سازمان منطقه آزاد ماکو از پیشرفت 75 درصدی عملیات اجرایی مدارس یولاگلدی، آداغان و قیرکندی منطقه آزاد ماکو خبر داد.

علی داداش زاده در گفت و گو با ایسنا، گفت: سازمان منطقه آزاد ماکو در راستای توسعه زیرساخت های آموزشی و حل مشکلات فضای آموزشی در منطقه، در شهر یولاگلدی، روستاهای آداغان و قیرکندی اقدام به احداث مدارس 10، 9 و 8 کلاسه کرده است که انتظار داریم با تلاش پیمانکار پروژه تا خرداد سال 1400 به بهره برداری برسد.

وی افزود: عملیات اجرایی مدارس یولاگلدی، آداغان و قیرکندی به همت سازمان منطقه آزاد ماکو در مجموع در زمینی به مساحت 7000 مترمربع و هزینه ای بالغ بر 120 میلیارد ریال با پیشرفت فیزیکی مدرسه آداغان 68 درصد، مدرسه یولاگلدی 79 درصد و مدرسه قیرکندی 70 درصد، اردیبهشت سال جاری کلنگ زنی شد و هم اکنون در حال انجام است که با اتمام آن برای بیش از 800 دانش آموز، فضای آموزشی تعبیه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 3 مدرسه در منطقه آزاد ماکو

احداث 3 مدرسه در منطقه آزاد ماکو