مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 07:502021-03-15فرهنگي

همراه با ویژه برنامه های رادیو صبا تا پایان تعطیلات نوروزی


رادیو صبا در نوروز 1400 با ویژه برنامه های مختلفی همراه مخاطبان می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو صبا، شبکه رادیویی صبا که از 21 اسفند همزمان با مبعث رسول اکرم (ص) با شروع به پخش برخی از برنامه های نورزی به استقبال بهار رفته است در سال 1400 با برنامه های نوروزی مختلفی روی آنتن می رود.

ویژه برنامه های سال تحویل ، کلاس اول ب ، طنز و ترانه ، همسفر صبا ، لبخند ایران ، نغمه در نغمه ، قصه های نوروز ، نوروز پشت خاکریز ، نقل و نبات ، هزار و چهارصد منهای یک ، آوای بهار ، من و حشمت ، دو صفر چهارده ، ایران گشت ، نامه نوروز ، گرامافون ، عنوان برنامه هایی هستند که در نوروز 1400 تا پایان تعطیلات نوروزی مهمان مخاطبان می شوند.

ویژه برنامه سال تحویل از ساعت 10 صبح به مدت 4 ساعت با بخش های مختلف شاد و مهمان های ویژه اولین لحظه های سال نو را همراه مخاطبان جشن می گیرد.

مخاطبان می توانند در این ایام هر صبح ساعت 8:45 داستان های آداب رسوم نوروزی را از زبان دانش آموزان کلاس اول ب بشنوند، تکرار این برنامه ساعت 14:45 دقیقه پخش می شود.

برنامه طنز و ترانه را می توان با پخش ترانه بهاری به همراه نمایش های طنز ساعت 9 صبح دید و شنید، این برنامه همزمان از سایت رادیو صبا به صورت تصویری پخش می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همراه با ویژه برنامه های رادیو صبا تا پایان تعطیلات نوروزی

همراه با ویژه برنامه های رادیو صبا تا پایان تعطیلات نوروزی