مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-15دانش

راه اندازی بیستمین مرکز تحقیقات گیاهان دارویی در مازندران


معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران از کسب موافقت تاسیس و راه اندازی بیستمین مرکز تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی مازندران با عنوان مرکز تحقیقات گیاهان دارویی خبر داد.

- معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد راه اندازی بیستمین مرکز تحقیقات گیاهان دارویی در مازندران ایسنا/مازندران معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه علوم پزشکی مازندران از کسب موافقت تاسیس و راه اندازی بیستمین مرکز تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی مازندران با عنوان مرکز تحقیقات گیاهان دارویی خبر داد.

مجید سعیدی با بیان اینکه موافقت اصولی برای تاسیس و راه اندازی بیستمین مرکز تحقیقات دانشگاه علوم پزشکی مازندران با عنوان مرکز تحقیقات گیاهان دارویی کسب شده است، اظهار کرد: با توجه به ویژگی ها و توانمندی هایی که استان مازندران در حوزه زیست محیطی و انسانی دارد امیدواریم که این مرکز به عنوان یک مرکز مهم در سال های آتی فعالیت های موثر در این حوزه ارائه بدهد.

سعیدی افزود: بر اساس ارزیابی وزارت بهداشت درباره تحقیقاتی که دانشگاه های کشور در حوزه بیماری کووید19 در یک سال اخیر انجام دادند، دانشگاه علوم پزشکی مازندران در حوزه تحقیقات و فناوری از نظر تعداد طرح های تحقیقاتی و مقالات منتشر شده در حوزه کرونا در سطح کشور رتبه ششم را کسب کردیم ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی بیستمین مرکز تحقیقات گیاهان دارویی در مازندران

راه اندازی بیستمین مرکز تحقیقات گیاهان دارویی در مازندران