مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 08:302021-03-15سياسي

«فصل دل تکانی»؛ ویژه برنامه های نوروز 1400 سازمان فرهنگی شهرداری


معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری ویژه برنامه های نوروزی این سازمان با عنوان «فصل دل تکانی» خبر داد.

- معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از برگزاری ویژه برنامه های نوروزی این سازمان با عنوان فصل دل تکانی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید علیرضا فاطمیان پور معاون فرهنگی سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران برنامه های این سازمان به مناسبت نوروز 1400 با عنوان فصل دل تکانی را تشریح کرد و گفت: این برنامه ها با رعایت شیوه نامه های بهداشتی مقابله با کرونا و عمدتاً به صورت مجازی پیش بینی شده است و تکریم و پاسداشت آداب و رسوم فرهنگ ایرانی، بهبود اخلاق و فرهنگ شهروندی در موضوعات صله ارحام، شادابی و نشاط اجتماعی و مهربانی و تقویت گردشگری شهری در ایام نوروز و مبتنی با سیاست های شهرداری تهران رویکردهای محتوایی آن خواهد بود.

وی افزود: فعالیت فرهنگ سرای جهادی که از ابتدای شیوع ویروس کرونا آغاز شده بود، همچنان با رویکرد کمک به اقشار آسیب پذیر جامعه توسط گروه های مردمی ادامه خواهد داشت.

این برنامه در سه بخش نذر سردار با تأمین و توزیع غذای گرم برای نیازمندان شهر تهران از طریق سامانه نذر سردار و ایستگاه های مردمی در فرهنگ سراها، گره گشا با تأمین و توزیع جهیزیه برای نوعروسان کم بضاعت و بچه های ایران با حرکت کار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فصل دل تکانی»؛ ویژه برنامه های نوروز 1400 سازمان فرهنگی شهرداری

«فصل دل تکانی»؛ ویژه برنامه های نوروز 1400 سازمان فرهنگی شهرداری