مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 08:452021-03-15سياسي

حذف دفترچه بیمه سلامت در گلستان از اردیبهشت 1400


در راستای توسعه طرح های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران، از اردیبهشت سال 1400 دفترچه های بیمه شدگان این سازمان حذف خواهد شد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل بیمه سلامت گلستان گفت: در راستای توسعه طرح های الکترونیک سازمان بیمه سلامت ایران، از اردیبهشت سال 1400 دفترچه های بیمه شدگان این سازمان حذف خواهد شد.

مهرداد کمانگری امروز در دیدار با معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان اظهار کرد: طرح های الکترونیک در سازمان بیمه سلامت با طرح استحقاق سنجی آغاز شد و با طرح تبادل اسناد الکترونیک بیمارستان ها ادامه پیدا کرد و اکنون نیز طرح نسخه پیچی و نسخه نویسی الکترونیک در مؤسسات خصوصی در مراحل پایانی خود قرار دارد.

وی، کاهش قابل ملاحظه مصرف کاغذ، شفافیت در عملیات خدمات رسانی به بیمه شدگان و سرعت و دقت بالای فرآیندها را از جمله مزایای این طرح ها بر شمرد.

مدیرکل بیمه سلامت گلستان بیان کرد: در حال حاضر 60 درصد پزشکان طرف قرارداد بیمه سلامت در این استان، نسخه های خود را به صورت الکترونیک تجویز می کنند و تا اردیبهشت ماه 1400 با همکاری این عزیزان، دفترچه های بیمه شدگان سازمان بیمه سلامت به طور کامل حذف خواهند شد.

کمانگری گفت: اجرای این طرح ها پیش زمینه پیاده سازی طرح پرونده سلامت الکترونیک ایرانیان بوده که طی آن کلیه سوابق و نیازهای درمانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف دفترچه بیمه سلامت در گلستان از اردیبهشت 1400

حذف دفترچه بیمه سلامت در گلستان از اردیبهشت 1400