مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 08:552021-03-15بين الملل

خانواده مبارک از اتحادیه اروپا شکایت می کند


در پی برداشته شدن نام خاندان «حسنی مبارک» رییس جمهور اسبق مصر از تحریم های اتحادیه اروپا، این خاندان اعلام کردند که از اتحادیه اروپا شکایت خواهند کرد.

- در پی برداشته شدن نام خاندان حسنی مبارک رییس جمهور اسبق مصر از تحریم های اتحادیه اروپا، این خاندان اعلام کردند که از اتحادیه اروپا شکایت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پی برداشته شدن نام خانواده حسنی مبارک، رییس جمهور اسبق مصر، از تحریم های اتحادیه اروپا، این خانواده اعلام کردند که از اتحادیه اروپا شکایت خواهند کرد.

دفتر وکالت کارتر روک، وکیل خانواده مبارک در لندن در بیانیه ای اعلام کرد که شورای اتحادیه اروپا نام حسنی مبارک و همسر وی سوزان ثابت و پسران وی علاء و جمال و عروس های وی را بعد از یک کارزار حقوقی 10 ساله از لیست تحریم های خود برداشت است.

این بیانیه افزوده که این دفتر وکالت از طرف موکلان خود مأمور شده که به شکایت خود از شورای اتحادیه اروپا ادامه دهد تا بتواند از آنها بابت اشتباه در درج نام این خاندان و رفتار ناموجهشان در یک دهه گذشته از آنان طلب خسارت کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازمیدل ایست نیوز، در این بیانیه آمده که جمال مبارک به نمایندگی از این خانواده تأکید کرد که این تحریم های غیر قانونی در حالی علیه پدر مرحوم و مادر ما وضع شد که آنها هیچ اموالی در خارج مصر نداشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده مبارک از اتحادیه اروپا شکایت می کند

خانواده مبارک از اتحادیه اروپا شکایت می کند