مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 09:202021-03-15سياسي

«الحریری» اگر قادر به تشکیل دولت لبنان نیست، کناره گیری کند


رییس جریان آزاد ملی لبنان ضمن انتقاد از عدم تشکیل کابینه جدید این کشور توسط «سعد الحریری»، گفت: الحریری اگر قادر به تشکیل دولت جدید نیست باید از سِمَت خود کناره گیری کند.

- رییس جریان آزاد ملی لبنان ضمن انتقاد از عدم تشکیل کابینه جدید این کشور توسط سعد الحریری ، گفت: الحریری اگر قادر به تشکیل دولت جدید نیست باید از سِمَت خود کناره گیری کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از لبنان 24 ، جبران باسیل رییس جریان آزاد ملی لبنان امروز دوشنبه سخنانی را در خصوص مسأله تشکیل کابینه جدید این کشور مطرح کرد.

بر اساس این گزارش، باسیل در این خصوص ضمن انتقاد از عدم تشکیل کابینه جدید لبنان توسط سعد الحریری، گفت: خواسته من از حریری این است که یا دولت جدید لبنان را تشکیل دهد و یا از پست خود کناره گیری کند.

رییس جریان آزاد ملی لبنان در ادامه اظهاراتش با بیان اینکه این کشور دیگر تحمل بن بست سیاسی را ندارد، تصریح کرد: کسی که نمی تواند دولت جدید لبنان را تشکیل دهد، باید از سِمَت خود کناره گیری نماید.

باسیل همچنین در بخش دیگری از سخنانش ضمن حمایت از سیاست چرخش به سمت شرق، گفت: این سیاست باعث بسته شدن درهای غرب به روی لبنان نمی شود.

وی همچنین برخورداری لبنان از قدرت موشکی را به عنوان یک قدرت بازدارنده برای این کشور معرفی کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«الحریری» اگر قادر به تشکیل دولت لبنان نیست، کناره گیری کند

«الحریری» اگر قادر به تشکیل دولت لبنان نیست، کناره گیری کند