مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-15سياسي

امیدواری به بازپس گیری جنگل های هیرکانی از اوقاف


«خبر خوشایندی از تصمیم مهم قضایی مبنی بر رد ادعای اداره اوقاف در مالکیت پنج هزار و 600 هکتار از جنگل های بکر هیرکانی در حال انتشار است که جای امیدواری برای تعیین تکلیف پرونده های این چنینی دارد.

- خبر خوشایندی از تصمیم مهم قضایی مبنی بر رد ادعای اداره اوقاف در مالکیت پنج هزار و 600 هکتار از جنگل های بکر هیرکانی در حال انتشار است که جای امیدواری برای تعیین تکلیف پرونده های این چنینی دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در ادامه یادداشتی وحید قاسمی عهد، وکیل دادگستری و استاد دانشگاه، در روزنامه شرق آمده است: در دنیای امروز، سازمان های مردم نهاد (سمن) یا همان ان جی او ها یکی از مهم ترین و تأثیرگذارترین نهادهای غیر دولتی در عرصه های ملی و بین المللی هستند.

آنها برای نیل به اهداف گوناگون به عنوان واسطه ای بین شهروندان و قوای حاکم، نقش مبرز و بی بدیلی ایفا می کنند.

هر روزه بر تعداد آنها افزوده می شود و بنا بر علایق و تفاوت های نوع بشر و طیف وسیع اندیشه های سیاسی و فلسفی، این سازمان ها نیز با اهداف گوناگون پدید می آیند؛ مددرسانی به وضعیت محیط زیست، ارائه کمک های درمانی به بیماران خاص، حمایت از مبتلایان به اعتیاد، ارتقای سطح رفاه اقشار محروم، حمایت و تشویق مردم به رعایت حقوق بشر، حمایت از حقوق جانوران و حیوانات و .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امیدواری به بازپس گیری جنگل های هیرکانی از اوقاف

امیدواری به بازپس گیری جنگل های هیرکانی از اوقاف