مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 09:352021-03-15اقتصادي

طولانی ترین آزادراه کشور خرداد 1400 به بهره برداری می رسد


مجری آزادراه های مرکز و جنوب کشور گفت: آزاد راه اصفهان – شیراز به عنوان طولانی ترین مسیر آزادراهی کشور خرداد سال 1400 به بهره برداری می رسد.

- علیرضا صلواتی در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص آخرین وضعیت پروژه آزاد راه اصفهان – شیراز اظهار داشت: این آزاد راه در مسیر اصفهان – شهرضا- ایزدخواست در محدوده استان اصفهان و ایزدخواست - خسرو شیرین - تنگه براق – سپیدان - تنگه خیاره و نهایتاً شیراز در استان فارس قرار دارد.

وی با بیان اینکه کل مسیر آزاد راه اصفهان – شیراز حدود 355 کیلومتر است، ابراز داشت: از این میزان 116 کیلومتر در مسیر اصفهان – ایزدخواست و 225 کیلومتر در مسیر ایزدخواست به شیراز است.

مجری آزادراه های مرکز و جنوب کشور با بیان اینکه بهره برداری از آزادراه اصفهان – شیراز 140 کیلومتر مسیر اصفهان به شیراز را کوتاه می کند، ادامه داد: 10 کیلومتر آن در مسیر اصفهان به ایزدخواست و 130 کیلومتر در محدوده ایزدخواست به شیراز است.

83 درصد پیشرفت فیزیکی پروژه آزادراهی اصفهان – شیراز وی با بیان اینکه پروژه آزادراه اصفهان - شیراز با همکاری وزارت راه و شهرسازی و وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح انجام می شود، ادامه داد: عملیات عمرانی پروژه سال 91 آغاز شده و تا کنون 83 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طولانی ترین آزادراه کشور خرداد 1400 به بهره برداری می رسد

طولانی ترین آزادراه کشور خرداد 1400 به بهره برداری می رسد