مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 09:402021-03-15اجتماعي

بانک اطلاعاتی مجرمان خطرناک در گلستان به روز رسانی شد


رییس کل دادگستری گلستان از بروز شدن بانک اطلاعات مجرمان خطرناک و سابقه دار در استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، هادی هاشمیان اظهارکرد: بانک اطلاعات مجرمان خطرناک و سابقه دار در استان بروز شد.

وی افزود: این بانک اطلاعاتی با مشارکت دادگستری، نیروی انتظامی و اداره کل زندان های استان به روز و در سامانه ساما ثبت می شود و وظیفه تکمیل و به روز رسانی این بانک اطلاعاتی بر عهده دادستانی مرکز استان است.

هاشمیان ادامه داد: تجمیع اطلاعات مجرمان سابقه دار و خطرناک در قالب سامانه ساما، کار را برای رصد و پایش این مجرمان راحت و سریع می کند.

وی گفت: مجرمانی که دوره محکومیت آن ها تمام و آزاد می شوند و یا مرخصی می روند هم در قالب این سامانه رصد شده و از طریق زندان به نیروی انتظامی و دادستان ها اعلام می شود تا با پایش این افراد از ارتکاب دوباره جرم از سوی آن ها پیشگیری شود.

رییس کل دادگستری گلستان اظهارکرد: دسترسی به این سامانه برای قضات هم فراهم می شود تا هنگام صدور رای و بررسی پرونده مجرمان خطرناک، راحت تر سوابق آن ها را بیابند.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز گلستان هم در این جلسه گفت: علاوه بر مجرمان سابقه دار و خطرناک و کارچاق کن ها، اطلاعات مربوط به ضامن ها و شاهدان حرفه ای که اطراف دادسراها و محاکم پرسه می زنند و در ازای دریافت پول در پر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانک اطلاعاتی مجرمان خطرناک در گلستان به روز رسانی شد

بانک اطلاعاتی مجرمان خطرناک در گلستان به روز رسانی شد