مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 09:452021-03-15سياسي

توقف ساخت و ساز غیرمجاز در همدان


مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان از توقف هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز در همدان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، محمد علی گلشن ظهر امروز در جمع خبرنگاران از پلمب ساخت و سازهای غیرمجاز در کارگاه های ساختمانی همدان خبر داد و اظهار کرد: جلوی هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز مسکونی، تجاری و باغات در راستای پیشگیری از تخلفات را خواهیم گرفت.

وی افزود: با توجه به دستور دادستان عمومی و انقلاب همدان و نظریه مشورتی اداره حقوقی قوه قضایی، شهرداری با استناد به تبصره یک ماده صد قانون شهرداریها و به منظور جلوگیری از تخلفات ساختمانی امکان پلمب (تعطیل) املاک دارای تخلفات ساخت و سازهای غیرمجاز را دارد.

مدیر پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان خاطرنشان کرد:  این امر پیرو مکاتبات و پیگیری های مجدانه چند ماهه  مدیریت پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری همدان با هدف جلوگیری از تخلفات ساختمانی و تعیین تکلیف قطعی در کمیسیون ماده صد اجرایی خواهد شد.

وی یاداور شد: با توجه به اخذ دستور از مقام قضایی و با هدف کاهش سطح تخلفات ساختمانی تمام عملیات های ساختمانی غیرمجاز و بدون مجوز تا تصمیم گیری پرونده در کمیسیون ماده صد، پلمب و هرگونه اقدام به ادامه ساخت و ساز به منزله فک پلمب تلقی شده و طبق ماده 543 قانون مجازات اسلامی مشمول مجازات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف ساخت و ساز غیرمجاز در همدان

توقف ساخت و ساز غیرمجاز در همدان