مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 09:552021-03-15سياسي

شرایط همکاری فدراسیون نجات غریق و سازمان تربیت بدنی ارتش بررس شد


نشست مشترک رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با رییس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران (آجا) به منظور بررسی شرایط و راه های همکاری دو نهاد برگزار شد.

- نشست مشترک رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با رییس سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران (آجا) به منظور بررسی شرایط و راه های همکاری دو نهاد برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون نجات غریق و غواصی، نشست مهدی حیدری با امیر سرتیپ دوم دکتر جمشید فولادی به میزبانی فدراسیون نجات غریق و غواصی برگزار شد.

در این نشست که هاشم محتشمی سرپرست دبیری و حبیب خمجانی سرپرست کمیته آموزش فدراسیون نجات غریق و غواصی هم در آن حضور داشتند پیرامون همکاری این فدراسیون و سازمان تربیت بدنی ارتش و راه کارهای پیشنهادی برای آن بحث و تبادل نظر و بر تعامل لازم در این زمینه تاکید شد.

در این راستا سرتیپ دوم فولادی بر همراهی سازمان تربیت بدنی ارتش جمهوری اسلامی ایران برای کمک رسانی به ویژه در استان ها و شهرستان های ساحلی کشور تاکید داشت.

ضمن اینکه با توجه به پتانسیل های موجود و امکانات حرفه ای که سازمان تربیت بدنی ارتش در زمینه غواصی در اختیار دارد، همکاری و تعامل در این بخش هم مورد توجه ویژه قرار گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرایط همکاری فدراسیون نجات غریق و سازمان تربیت بدنی ارتش بررس شد

شرایط همکاری فدراسیون نجات غریق و سازمان تربیت بدنی ارتش بررس شد