مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 10:102021-03-15فرهنگي

نقش مهم شورای ارزشیابی و نظارت بر ادامه فعالیت جوانان هنرمند


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان به نقش مهم شورای ارزشیابی و نظارت بر ادامه فعالیت جوانان اشاره کرد و گفت: اعضای این شورا باید به گونه ای عمل کنند تا موجب دلسردی هنرمندان نشوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازبه ویژه هنر، اظهار کرد: باید تجربه های سال کرونایی را پله ای برای نوآوری در سال جدید قرار دهیم.

وی با قدردانی از تلاش شورای گذشته ارزشیابی و نظارت تئاتر استان گیلان، افزود: به واسطه تخصص و تعهد اعضای این شورا و حضور پیشکسوتان در کنار جوانان تلفیقی بی نظیر به وجود آورد که شاهد کمترین دغدغه را در این بخش بودیم.

مدیر کل ارشاد گیلان در ادامه با بیان اینکه بارها بیان شده که به دنبال سپردن کار اهالی هنر را به خود آنها هستیم، گفت: در این سال ها شاهد همین روند بودیم و بارها به مدیران زیر نظر خود توصیه کرده ایم با اهالی هنر همدلی کنند اما جای گروه های هنری تصمیم نگیرند.

فاضلی با اشاره به اینکه افراد در بخش های مختلف به ویژه هنر با میانه رویی ماندگار می شوند وگرنه تندروی محکوم به کندروی است، اضافه کرد: اعضای شورای ارزشیابی و نظارت که در این سال ها با اداره کل ارشاد گیلان همکاری داشتند به واسطه در پیش گرفتن راه اعتدال و میانه روی دنبال کردند عملکرد موفقی داشتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نقش مهم شورای ارزشیابی و نظارت بر ادامه فعالیت جوانان هنرمند

نقش مهم شورای ارزشیابی و نظارت بر ادامه فعالیت جوانان هنرمند