مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-15اقتصادي

«عیدی» مستمری بگیران سازمان بهزیستی پرداخت شد


در شرایط پایان سال با تلاش هایی که صورت گرفت، عیدی تمام خانوارهای مستمری بگیر سازمان بهزیستی نیز بعد از تامین اعتبار پرداخت و بر روی کارت بانکی آنها شارژ شد.

- رییس سازمان بهزیستی کشور گفت: در شرایط پایان سال با تلاش هایی که صورت گرفت، عیدی تمام خانوارهای مستمری بگیر سازمان بهزیستی نیز بعد از تامین اعتبار پرداخت و بر روی کارت بانکی آنها شارژ شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، قبادی دانا در خصوص واریز مستمری مددجویان بیان کرد: مستمری مددجویان سازمان بهزیستی برای یک میلیون و 80 هزار خانوار پرداخت شد، جمعاً مبلغ 271 میلیارد تومان جهت پرداخت مستمری مددجویان سازمان بهزیستی در اسفندماه تخصیص داده شده بود که بر روی کارت بانکی افراد شارژ شد.

وی ادامه داد: همچنین باتوجه به قولی که داده شده بود، جهت تهیه باطری سمعک ناشنوایان مستمری بگیر سازمان بهزیستی نیز برای مصرف یکسال باتری سمعک این افراد، جمعاً مبلغ 11 میلیارد و 400 میلیون تومان برای 47 هزار و 600 نفر از این افراد با سرانه هر نفر 240 هزار تومان اختصاص شده بود که بتواند هزینه باتری سمعک ناشنوایان مستمری بگیر را در سراسر کشور پوشش دهد که آن نیز بر روی کارت بانکی شارژ شد.

قبادی دانا در ادامه با اشاره به ماده 13 قانون حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت گفت: باتوجه به ماده 13 قانون حمایت از حقوق افراد دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«عیدی» مستمری بگیران سازمان بهزیستی پرداخت شد

«عیدی» مستمری بگیران سازمان بهزیستی پرداخت شد