مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 10:252021-03-15اقتصادي

موافقت با احداث فاز سوم شهرک صنعتی کمال الملک شهرستان فیروزه


در بازدید اخیر معاونین وزیر صمت از شهرک صنعتی کمال الملک، با احداث فاز سوم این شهرک موافقت شد همچنین در این سفر بر درخواست تسریع صدور مجوز شهرک صنعتی طاغنکوه تأکید شد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرماندار فیروزه گفت: در بازدید اخیر معاونین وزیر صمت از شهرک صنعتی کمال الملک، با احداث فاز سوم این شهرک موافقت شد همچنین در این سفر بر درخواست تسریع صدور مجوز شهرک صنعتی طاغنکوه تأکید شد.

ابوالفضل حکیم پور در گفت وگو با ایسنا عنوان کرد: در بازدید اخیر معاونین وزیر صمت در روز شنبه 23 اسفند ماه از شهرک صنعتی کمال الملک فیروزه، گزارشی از توسعه فاز 2 شهرک ارائه شد که بسیار مورد استقبال واقع شد.

حکیم پور اظهار کرد: استقبال سرمایه گذاران از طرح توسعه فاز 2 شهرک صنعتی که سال گذشته استارت خورد، بسیار خوب بود به طوری که از 50 قطعه صنعتی فاز 2 شهرک صنعتی 41 قطعه آن به سرمایه گذاران واگذار شده و برای ایجاد فرصت سرمایه گذاری بیشتر، یکی از درخواست هایی که در این بازدید مطرح شد، درخواست احداث فاز 3 شهرک صنعتی کمال الملک بود که خوشبختانه با این درخواست موافقت شد.

وی ادامه داد: یکی از مباحث دیگری که در این بازدید مطرح شد در حوزه تأمین زیرساخت های شهرک صنعتی بود به طوری که در حوزه تأمین برق شهرک صنعتی مقداری کمبود اعتبارات داشتیم که برای پیگیری و جذب اعتبار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موافقت با احداث فاز سوم شهرک صنعتی کمال الملک شهرستان فیروزه

موافقت با احداث فاز سوم شهرک صنعتی کمال الملک شهرستان فیروزه