مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 10:302021-03-15اقتصادي

پشتیبانی 222 خودپرداز GRG پست بانک ایران توسط توسن ‎تکنو


توسن تکنو از آغاز همکاری خود با پست بانک ایران در زمینه نگهداری و تعمیرات خودپردازهای بانکی خبر می دهد.

بر اساس مفاد این قرارداد همکاری، تعداد 222 خودپرداز بانکی با برند GRG این بانک، - تحت سرویس پشتیبانی توسن تکنو قرار گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بنابراعلام توسن تکنو، این مجموعه از آغاز همکاری خود با پست بانک ایران در زمینه نگهداری و تعمیرات خودپردازهای بانکی خبر می دهد.

بر اساس مفاد این قرارداد همکاری، تعداد 222 خودپرداز بانکی با برند GRG این بانک، تحت سرویس پشتیبانی توسن تکنو قرار گرفته است.

این در حالی است که این شرکت طی دو سال اخیر با تمرکز بر ایجاد آرامش و آسایش برای بانک ها در زمینه پشتیبانی ماشین های بانکی در شرایط خاص اقتصادی کشور، ارائه خدمات پشتیبانی مطلوب و تخصصی تر به طیف وسیعی از خودپردازها و خودگردان ها با برندهای مختلف را آغاز کرده است.

بر همین اساس توسن تکنو با ارتقاء توانمندی زنجیره سرویس و پشتیبانی خود در بخش بانکی، سال گذشته موفق شد که به عنوان نماینده انحصاری مجاز برای توسعه بازار، فروش و خدمات پس از فروش محصولات GRG Banking در ایران و منطقه معرفی شود.

گستردگی شعب پست بانک ایران در سراسر کشور حتی روستاها و مناطق دورافتاده، باعث شده است که شبکه خودپردازهای این بانک بزرگ نیز دارای گستردگی جغرافیایی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پشتیبانی 222 خودپرداز GRG پست بانک ایران توسط توسن ‎تکنو

پشتیبانی 222 خودپرداز GRG پست بانک ایران توسط توسن ‎تکنو