مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 10:352021-03-15ورزشي

اختصاص پنج درصد درآمد فدراسیون به استان های کم برخوردار


از سال آینده پنج درصد درآمد فدراسیون فوتبال به استان های کم برخوردار و فاقد تیم در لیگ های برتر و دسته یک اختصاص می یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، شهاب الدین حسینی خادم پیش از ظهر دوشنبه در نشست ویدئو کنفرانسی با رؤسای هیئت های فوتبال شهرستان های استان اردبیل، اظهار کرد: ما به وعده هایی که در خصوص توسعه فوتبال در استان های مختلف کشور داده ایم، در طول چهار سال به شایستگی عمل خواهیم کرد و سعی و تلاشمان بر این است تا با نگاه عادلانه به توسعه فوتبال به عنوان یک رشته پرطرفدار بتوانیم در همه استان ها شرایط مناسب توسعه ای و استعدادیابی را انجام دهیم.

وی تصریح کرد: بیش از این سه درصد منابع فدراسیون به استان ها اختصاص می یافت که ما مقرر کردیم این میزان برای استان های غیر برخوردار نظیر اردبیل تا پنج درصد افزایش یافته و از سال آینده پرداخت این منابع به صورت مرتب انجام شود.

رییس فدراسیون فوتبال گفت: البته برای سایر استان ها نیز تا سه درصد تخصیص اعتبارات از محل درآمد فدراسیون انجام می شود که ما در اولین جلسه هیئت رییسه فدراسیون فوتبال این موضوع را مصوب کرده و دستور پرداخت آن را صادر می کنیم.

حسینی خادم با قدردانی از زحمات یک ساله رییس پرتلاش هیئت فوتبال استان و رؤسای شهرستان های استان اردبیل افزود: استان اردبیل یکی از استان های مستعد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص پنج درصد درآمد فدراسیون به استان های کم برخوردار

اختصاص پنج درصد درآمد فدراسیون به استان های کم برخوردار