مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 10:402021-03-15سياسي

ایده های خلاقانه بانوان و دختران محله عباسی بر نمای محله نقاشی می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی شهرداری منطقه 11، محمد جواد رشیدی با اعلام این خبر گفت: بسترسازی برای اجرای طرح کوچه دوستی با رویکرد ارتقای مشارکت شهروندان، - معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری منطقه 11 گفت: فردا سه شنبه 26 اسفند در ادامه اجرای طرح کوچه دوستی بازپیرایی و نقاشی کوچه فودازی در محله عباسی توسط بانوان و دختران این محله انجام خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روابط عمومی شهرداری منطقه 11، محمد جواد رشیدی با اعلام این خبر گفت: بسترسازی برای اجرای طرح کوچه دوستی با رویکرد ارتقای مشارکت شهروندان، ارتقای حس تعلق محله ای، هویت بخشی به محلات قدیمی و.

از طریق تلفیق هنر و خلاقیت، از نیمه دوم سال جاری آغاز شده است که در این راستا و به منظور ایجاد فضای نشاط اجتماعی در آستانه نوروز، ایده های بدیع و خلاقانه شهروندان در قالب الگوها، قاب بندی و تصویرسازی منطبق با عناصر بصری تهران 1400، روز سه شنبه 26 اسفندماه با مشارکت بانوان ودختران ساکن در محله عباسی، بر روی نما های دیداری کوچه فودازی نقش می بندد.

رشیدی در ادامه مشارکت زنان و کودکان در خلق آثار هنری و به تصویر کشیدن آن در نما های بصری محله را از جمله شاخص ترین ویژگی های طرح کوچه دوستی برشمرد و افزود: در طرح کوچه دوستی ، فضای محله با دس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایده های خلاقانه بانوان و دختران محله عباسی بر نمای محله نقاشی می شود

ایده های خلاقانه بانوان و دختران محله عباسی بر نمای محله نقاشی می شود