مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-15سياسي

تصمیم گیری ها باید واقع بینانه و با توجه به نیاز جامعه باشد


بعضاً تصمیم گیری ها در یک فضای شیشه ای و دور از واقعیت اتخاذ می شود که کارساز نیست، تصمیم گیری ها باید با توجه به نیاز روز جامعه صورت بگیرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر صبح دوشنبه جلسه کمک به رفع موانع تولید در واحدهای تولیدی با هم افزایی قرارگاه جهادی صنعت سپاه صاحب الامر (عج)، ستاد اقتصاد مقاومتی استان و دادگستری قزوین در دفتر دادستان عمومی و انقلاب استان قزوین برگزار شد.

دادستان قزوین در این جلسه اظهار کرد: کاری که در راستای اقتصاد مقاومتی شروع کرده ایم امری زمان بر و طاقت فرسا است که با تداوم و استمرار و دلگرمی به سرانجام می رسد.

وی ادامه داد: در این راستا گاهی لازم است مرکز نشین ها را نسبت به لزوم امر توجیه کنیم و اگر راهکاری برای ارائه وجود دارد با توجه به ظرفیت های رسانه ای آنها را مطرح کنیم، بعضاً تصمیم گیری ها در یک فضای شیشه ای و دور از واقعیت اتخاذ می شود که کارساز نیست، فراموش نکنیم در مواقعی نسخه ها بدون بررسی شرح حال مریض نوشته می شوند و یا یک نسخه عمومی برای کلیه بیماران مورد استفاده قرار می گیرد.

قاسمی تصریح کرد: صنعت ما در شرایط خاصی به سر می برد و هر عارضه یک درمان ویژه می خواهد، اگر ما می خواهیم کمکی در این زمینه داشته باشیم باید از ظرفیت های صمت، اتاق بازرگانی و استانداری در کنار هم بهره ببریم تا به یک راهبرد یک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصمیم گیری ها باید واقع بینانه و با توجه به نیاز جامعه باشد

تصمیم گیری ها باید واقع بینانه و با توجه به نیاز جامعه باشد