مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 10:552021-03-15سياسي

هشدار نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به خرید و فروش کنندگان رأی


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اعلام می کنم کسانی که تلاش می کنند رای مردم را خرید و فروش کنند شناسایی و برخورد قاطعی داشته باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، آیت الله سید نصیر حسینی در نشست پیش از ظهر امروز شورای فرهنگ عمومی که به دستور کار نشاط آفرینی در جامعه و همچنین فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات خرداد برگزار شد با تبریک ماه شعبان گفت: کرونا تاثیرات منفی بر جامعه گذاشته لذا متناسب با فضای کرونا برنامه های نشاط آفرین و شاد اجرا شود.

نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به جشن ها و اعیاد ماه شعبان افزود: نباید اجازه دهیم کرونا موجب کمرنگ شدن مناسبت های ملی و مذهبی شود زندگی با این ویروس منحوس را آموخته ایم بنابراین  اعیاد و جشن ها با رعایت دستورالعمل ها و پروتکل ها برگزار شود.

وی توصیه های نوروزی هم برای مردم داشت و اینکه مردم تا جایی که می توانند مسافرت نروند و از تجمعات و میهمانی ها خودداری کنند تا بتوانیم بر این ویروس غلبه کنیم.

امام جمعه مرکز کهگیلویه و بویراحمد بر تبلیغات محیطی ادارات و دستگاه ها در اعیاد پیش رو تاکید کرد و گفت: کاروان های سیار شادی و نشاط با رعایت پروتکل ها تشکیل و دستگاه های فرهنگی همکاری لازم را با این دستگاه ها داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به خرید و فروش کنندگان رأی

هشدار نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد به خرید و فروش کنندگان رأی