مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 11:252021-03-15پزشكي

وبینار آشنایی با یک دهه محصولات دانشی مراکز تحقیقاتی


رییس پژوهشکده علوم اعصاب (بازتوانی عصبی) دانشگاه علوم پزشکی تهران در وبینار آشنایی با یک دهه محصولات دانشی مراکز تحقیقاتی، ضمن معرفی کلی پژوهشکده علوم اعصاب، - رییس پژوهشکده علوم اعصاب (بازتوانی عصبی) دانشگاه علوم پزشکی تهران در وبینار آشنایی با یک دهه محصولات دانشی مراکز تحقیقاتی، ضمن معرفی کلی پژوهشکده علوم اعصاب، چشم انداز پژوهشکده و اهداف راهبردی تا پایان 1404 را بیان کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ، در ابتدای این وبینار دکتر امامی رضوی رییس پژوهشکده علوم اعصاب (بازتوانی عصبی) دانشگاه علوم پزشکی تهران هدف اصلی برگزاری وبینار را معرفی اقدامات و دستاوردهای 10 ساله پژوهشکده علوم اعصاب برای جامعه علمی و مردم عنوان و اظهار کرد: این ظرفیت برای پژوهشکده وجود دارد که برای پاسخگویی به موقع به نیازهای نظام سلامت اقداماتی را انجام دهد.

آنچه ما هدف گذاری کرده ایم و دستاوردهایی را که معرفی می کنیم قطعاً با کمک اعضای هیئت علمی، دانشجویان پژوهشگر و همکاران ارائه کننده خدمات سلامت و خود مردم اثربخشی بیشتری خواهد داشت.

امامی رضوی معرفی کلی از پژوهشکده علوم اعصاب، چشم انداز پژوهشکده و اهداف راهبردی تا پایان 1404 را بیان داشت و در ادامه دکتر نگاهداری، معاون پژوهشی پژوهشکده، اولویت های تحقیقاتی پژوهشکده و گزارشی از فعالیت های معاونت پژوهش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وبینار آشنایی با یک دهه محصولات دانشی مراکز تحقیقاتی

وبینار آشنایی با یک دهه محصولات دانشی مراکز تحقیقاتی