مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 11:402021-03-15اجتماعي

محدودیت های ویژه چهارشنبه سوری در لرستان/ منع تردد 21 شب تا 3 صبح


رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان محدودیت های تردد ویژه چهارشنبه سوری در این استان و جریمه های در نظر گرفته شده برای خودروهای متخلف را تشریح کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز ساعت 21 شب تا 3 بامداد تمام خودروهای پلاک شخصی را اعمال قانون می کند و جریمه 200 هزار تومانی را در دستور کار دارد.

وی با بیان اینکه از مردم می خواهیم نسبت به مصوبات ستاد کرونا توجه داشته باشند، تصریح کرد: پلیس با استفاده از تجهیزات خود و حضور محسوس و نامحسوس همه ترددها را رصد و اعمال قانون می کند.

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی لرستان خاطرنشان کرد: خودروهای غیربومی متخلف از دستورالعمل های ستاد کرونا را 500 هزار تومان جریمه و توقیف می کنیم.

سرهنگ چغلوند با تاکید بر اینکه خواهش داریم کسانی که ساکن لرستان هستند ولی پلاک آنها مربوط به شهرهای دیگر است، سریعاً برای تعویض پلاک خود اقدام کنند؛ افزود: در غیر این صورت از تردد خودداری کنند چراکه امنیت روانی مردم را به هم می زنند و پلیس هم طبق قانون با آنها برخورد می کند.

وی همچنین با اشاره به اینکه کسانی که اقدام به پرتاب ترقه کرده و با خودرو و موتورسیکلت حرکات نمایشی داشته باشند، جریمه شده و با آنها برخورد می شود؛ گفت: اعمال قانون و نظارت بر اجرای صحیح قوانین وظیفه ماست و همراهی مردم است که می تواند تا حد زیادی در راستای برقراری


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

محدودیت های ویژه چهارشنبه سوری در لرستان/ منع تردد 21 شب تا 3 صبح

محدودیت های ویژه چهارشنبه سوری در لرستان/ منع تردد 21 شب تا 3 صبح