مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 12:402021-03-15اقتصادي

جلسه 5 وزیر دولت برای ساماندهی حاشیه نشینی در مشهد


ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در جلسه فوق العاده امروز خود با موضوع ساماندهی حاشیه مشهد مقدس با حضور پنج وزیر کابینه دولت دوازدهم 4 هزار میلیارد تومان اعتبار تخصیص داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، جلسه فوق العاده ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار با موضوع ساماندهی حاشیه نشینی در کلانشهر مشهد مقدس امروز با حضور وزرای راه و شهرسازی، فرهنگ و ارشاد اسلامی، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ورزش و جوانان، نیرو، فرمانده نیروی انتظامی کشور، رییس سازمان بسیج مستضعفین و استاندار خراسان رضوی روز دوشنبه 25 اسفند ماه در وزارت راه و شهرسازی به ریاست محمد اسلامی برگزار شد.

بنا بر این گزارش از مبلغ کل 4 هزار میلیارد تومان اعتبار وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی، وزارت راه و شهرسازی 1,700 میلیارد تومان ظرف دو سال برای ساماندهی حاشیه شهر مشهد هزینه خواهد کرد.

ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار در این جلسه مصوب کرد که هر یک از وزارتخانه ها و دستگاه های اجرایی عضو این ستاد سهمشان را در ساماندهی حاشیه شهری مشهد در خصوص تأمین سرانه های ورزشی، فرهنگی، ایجاد اشتغال، کاهش آسیب های اجتماعی، اقدامات کالبدی و فاضلاب حداکثر ظرف دو سال در قالب تأمین اعتبار در بودجه سالانه پرداخت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه 5 وزیر دولت برای ساماندهی حاشیه نشینی در مشهد

جلسه 5 وزیر دولت برای ساماندهی حاشیه نشینی در مشهد