مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 13:052021-03-15اقتصادي

وزارت صمت با 5 شرکت داخلی قرارداد 6 میلیارد دلاری بست


با امضای تفاهم نامه با 5 شرکت برتر تولیدی جهت اجرای 62 طرح معدن و صنایع معدنی، صنایع غذایی، صنایع پالایشگاهی و ماشین سازی به دنبال پیشبرد اهداف اقتصاد مقاومتی هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید زرندی امروز در مراسم امضای تفاهم نامه بین وزارت صمت و 5 شرکت برتر تولیدی با موضوع اقتصاد مقاومتی با شرکت های برتر به ارزش 6.

1 میلیارد دلار، اظهار داشت: این تفاهم نامه ها شامل 62 پروژه در زمینه معدن و صنایع معدنی، صنایع غذایی، ماشین سازی و صنایع پالایشگاهی است؛ هدف از تنظیم و امضای این تفاهم نامه ها ایجاد امنیت سرمایه گذاری و تشویق بنگاه ها برای توسعه و تحقق اهداف اقتصاد مقاومتی با تکیه بر توانمندی های داخلی است.

معاون طرح و برنامه وزیر صمت ادامه داد: به این منظور از بین 12 هزار بنگاه اقتصادی با اشتغال بیش از 10 نفر، بر پایه شاخص های مختلف مانند اشتغال، صادرات و ارزش افزوده، تعداد 100 شرکت برتر شناسایی و انتخاب شده اند که از این تعداد 39 شرکت در بخش پالایشگاهی، پتروشیمی و شیمیایی، 21 شرکت در حوزه غیرفلزی، 20 بنگاه در حوزه معدن و صنایع معدنی و 20 بنگاه نیز در بخش ماشین سازی و نیرومحرکه فعالیت دارند.

زرندی گفت: امروز پنج شرکت چادرملو، ماشین سازی اراک، آلومینیوم المهدی، نفت سپاهان و شیرین عسل، در گام نخست حدود 6.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزارت صمت با 5 شرکت داخلی قرارداد 6 میلیارد دلاری بست

وزارت صمت با 5 شرکت داخلی قرارداد 6 میلیارد دلاری بست