مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 13:052021-03-15ورزشي

درخت آرزویی که به شکوفه نشست؛ پسر 12 ساله شهردار نیشابور شد


چند روز مانده به بهار درخت آرزوی سمن سفیران سبز سلامت نیشابور به بار نشست و مهدی ملکنده نوجوان 12 ساله نیشابوری شهردار نیشابور شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نیشابور بهمن ماه سال جاری سمن سفیران سبز سلامت نیشابور آرزوی پسر نوجوانی از روستای ملکنده  را با شهردار نیشابور مطرح کرد؛ آرزویی که این نوجوان 12 ساله به همراه صدها کودک و نوجوان مناطق کم برخوردار و حاشیه شهر نوشته و به شاخه های درخت آروزها در محل ساختمان این سازمان مردم نهاد آویزان کرده بود.

سمن سفیران سبز سلامت تا آن روز آرزوی 300 کودک و نوجوان را برآورده کرده بود اما آرزوی این نوجوانی که تا چندی قبل به علت مشکلات مالی و درگذشت پدر درس و مدرسه را رها کرده و به شغل چوپانی مبادرت داشت، جز با همکاری شهردار نیشابور محقق نمی شد.

امروز 25 اسفند ماه در سالروز شهادت شهید مهدی باکری، شهردار ارومیه و روز شهردار   علی نجفی، نوجوان 12 ساله را بر مسند شهرداری نیشابور نشاند و صبح امروز با رعایت همه پروتکل های تشریفاتی، مهدی شریفان به طور رسمی تا پایان وقت اداری شهرداری نیشابور شد.

مهدی  پس از ورود به شهرداری و اخذ بی سیم از شهردار نیشابور جلسه ای رسمی با حضور رییس اداره ورزش و جوانان و عده ای از م  برای تامین مخارج خانه و کمک به مادرم، به اجبار درس و مدرسه را رها و وچوپانی می کردم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخت آرزویی که به شکوفه نشست؛ پسر 12 ساله شهردار نیشابور شد

درخت آرزویی که به شکوفه نشست؛ پسر 12 ساله شهردار نیشابور شد