مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 13:152021-03-15سياسي

همکاری کمیته امداد و اوقاف در دستگیری از کودکان نیازمند در آستانه نوروز


به همت کمیته امداد امام خمینی و اداره کل اوقاف استان فارس تا پایان سال 50 هزار بسته معیشتی در میان اقشار مستضعف و نیازمند توزیع خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان فارس ظهر امروز در حاشیه مراسم توزیع بسته های معیشتی میان خانواده های ایتام و نیازمندان گفت: در آستانه سال جدید و ماه مبارک شعبان، در یک اقدام مشترک و مبارک با همکاری کمیته امداد امام خمینی و اداره کل اوقاف استان فارس تا پایان سال 50 هزار بسته معیشتی میان اقشار نیازمند جامعه توزیع خواهد شد.

محمد بذرافشان با بیان اینکه با نزدیک شدن به سال نو و عید نوروز نیازمند توجه و عنایت بیشتر به نیازمندان هستیم، افزود: تمامی دفاتر کمیته امداد و 388 مرکز نیکوکاری در سطح استان فارس آماده دریافت کمک های نوع دوستانه مردم هستند.

وی با اشاره به اینکه در کوتاه ترین زمان امانات مردم را به دست نیازمندان خواهیم رساند، اذعان داشت: قریب به 19 هزار یتیم و 16 هزار فرزند محسن نیازمند در فارس داریم که نیاز به عنایات مردم استان فارس دارند.

بذرافشان با اشاره به طرح مذکور با نام دست های مهربان، ایران مهربان و تبرکات مهدوی عنوان کرد: توانستیم علاوه بر خیرین داخلی، از کمک تعدادی خیر خارج از کشور نیز برای حمایت از نیازمندان به ویژه ایتام بهره بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری کمیته امداد و اوقاف در دستگیری از کودکان نیازمند در آستانه نوروز

همکاری کمیته امداد و اوقاف در دستگیری از کودکان نیازمند در آستانه نوروز