مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 13:402021-03-15فرهنگي

درخواست وزارت ارشاد برای از سرگیری برگزاری کنسرت ها


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد، سید محمد مجتبی حسینی معاون معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از جلساتی با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای قرار گرفتن اجرا های موسیقی در گروه دو مشاغل .

- معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در مکاتبه با رییس کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خواستار قرار گرفتن اجرا های موسیقی در گروه دو مشاغل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت هنری وزارت ارشاد، سید محمد مجتبی حسینی معاون معاونت امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پس از جلساتی با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا برای قرار گرفتن اجرا های موسیقی در گروه دو مشاغل و از سرگیری اجرا های موسیقی با رعایت پروتکل های بهداشتی با ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا مکاتبه کرد.

معاونت امور هنری در این نامه آورده است: با اطمینان بخشی رعایت پروتکل های بهداشتی در سالن های اجرای صحنه ای موسیقی و با توجه به شرایط عمومی فرهنگ و هنر کشور و مطالبات بحق جامعه هنری بویژه موسیقی، مناسب است که در تجدید نظر گروه بندی مشاغل، سالن های موسیقی همانند سالن های سینما و تئاتر در گروه دو مشاغل قرار گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست وزارت ارشاد برای از سرگیری برگزاری کنسرت ها

درخواست وزارت ارشاد برای از سرگیری برگزاری کنسرت ها