مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 15:052021-03-15اقتصادي

توزیع مرغ مورد نیاز مردم ملایر از فردا


مدیر جهاد کشاورزی ملایر با بیان اینکه قرار شد از فردا مرغ به میزان لازم در واحدهای عرضه در اختیار قرار گیرد گفت: در صورت کمبود نیز با توجه به میزان مصرف در نوروز مرغ منجمد عرضه خواهد شد.

- سیدمهدی میرباقری امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در ملایر با بیان اینکه امروز به دلیل کمبود مرغ در بازار شاهد تجمع مردم در صف های طولانی برای خرید مرغ به قیمت مصوب 20 هزار و 400 تومان بودیم اظهار کرد: در این راستا امروز جلسه ای با حضور مسئولان شورای تامین شهرستان تشکیل شد.

  وی افزود: طی تصمیماتی در این جلسه قرار شد مرغداران همکاری لازم را با کشتارگاه ها برای تامین مرغ مورد نیاز مردم و تامین مرغ در ایام نوروز داشته باشند که با واحدهایی که همکاری نداشته باشند برخورد می شود.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان ملایر با اشاره به اعلام قیمت مصوب مرغ از سوی دولت گفت: برخی مرغداری ها امروز با این استدلال که این قیمت قانونی نیست از تحویل مرغ به کشتارگاه ها اجتناب کرده بودند که همین امر باعث شد در شهرستان و واحدهای عرضه شاهد کمبود مرغ و در فروشگاه ها با قیمت مصوب شاهد به ایجاد صف های طولانی باشیم.

 وی در ادامه با بیان اینکه در استان همدان چهار واحد کشتارگاهی مرغ وجود دارد که دو واحد آن در شهرستان ملایر است تصریح کرد: قرار شد از فردا مرغ به میزان لازم در واحده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع مرغ مورد نیاز مردم ملایر از فردا

توزیع مرغ مورد نیاز مردم ملایر از فردا