مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 15:152021-03-15اقتصادي

بیشترین طرح های عمرانی حوزه راه ها در فارس قرار دارد


با توجه به حجم عملیات جاده سازی که در شیراز و فارس در جریان است بیشترین عملیات راهسازی کشور در فارس درحال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد اسلامی بعد از ظهر دوشنبه در آیین افتتاح محور مواصلاتی صدرا به شیراز بیان کرد: 63 کیلومتر جاده اختصاصی در استان فارس مورد بهره برداری رسیده است.

این حالی است که 14 کیلومتر مسیر اختصاصی جاده صدرا به شیراز نیز در این آیین در نظر گرفته شده که دسترسی به این شهر جدید را تسریع می بخشد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این طرح ها مسیرهای مواصلاتی استان به بوشهر و اهواز نیز از جمله طرح هایی است که مورد بهره برداری قرار گرفته است.

اسلامی تاکید کرد: افزایش کیفیت زندگی در شهرهای جدید یکی از رویکردهایی است که وزارت راه و شهرسازی در نظر داشته و در تلاش است تا کیفیت زندگی شهری در شهر جدید صدرا با تعریف پروژه های مختلف عمرانی افزایش یابد.

وزیر راه و شهرسازی ادامه داد: یکی از موضوعاتی که در وزارت راه راه و شهرسازی مد نظر است توسعه زیرساخت های شهرهای جدید با استفاده از طرح های عمرانی است از این رو در شهرهای جدید کشور سعی شده تا طرح های عمرانی مختلفی طراحی و اجرایی گردد.

به گفته وزیر راه و شهرسازی اساسی ترین مشکلی که در شهر صدرا وجود دارد عدم دسترسی به این شهر بود که با اجرای طرح های عمرانی در حوزه راه این مشکل ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیشترین طرح های عمرانی حوزه راه ها در فارس قرار دارد

بیشترین طرح های عمرانی حوزه راه ها در فارس قرار دارد