مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 15:452021-03-15سياسي

اعلام محدودیت های کرونایی کیش در نوروز 1400


سی و ششمین جلسه ستاد مقابله با بیماری کرونا، با یازده مصوبه جدید به منظور اهتمام به رعایت ضوابط بهداشتی و شیوه نامه های ابلاغ شده در ایام تعطیلات نوروزی امروز برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا؛ سخنگوی شورای سلامت کیش با بیان این که تا 15 فروردین سال 1400 هیچ گونه مجوزی جهت برگزاری همایش ها، جشنواره ها و گردهمایی های فرهنگی و هنری در جزیره کیش صادر نمی شود گفت: برای جلوگیری از تجمات، هیچ گونه مراسمی به مناسبت چهارشنبه پایان سال و آغاز سال جدید در جزیره کیش برگزار نمی شود.

محمد رضا رضانیا در ادامه تصریح کرد: محدودیت های ترافیکی و کنترلی از سوی نیروی انتظامی و پلیس راهور کیش در این منطقه اعمال خواهد شد.

وی با اشاره به این که هیچ گونه مجوزی برای حراج های پایان سال، بازارچه های نوروزی و نمایشگاه های بهاره صادر نمی شود اظهار داشت: برگزاری هر کدام از این برنامه ها برای صنوف ممنوع است و با آنان برخورد قانونی می شود.

سخنگوی شورای سلامت کیش در خصوص پذیرش محدود پلاژ های شنا و پارک آبی در جزیره کیش افزود: در راستای اهتمام به رعایت ضوابط بهداشتی و مقررات اعلام شده از سوی شورای سلامت کیش این مجموعه ها با پذیرش ظرفیت 50 درصدی می توانند به فعالیت خود ادامه دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام محدودیت های کرونایی کیش در نوروز 1400

اعلام محدودیت های کرونایی کیش در نوروز 1400