مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 16:152021-03-15ورزشي

تشریح اقدامات فدراسیون فوتبال ایران در خصوص میزبانی مسابقات


اقدامات فدراسیون فوتبال کشورمان در رابطه با بهانه های تحریمی AFCبه منظور عدم اعطاء میزبانی به ایران تشریح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، همانطور که مطلعید با توجه به شیوع بیماری کووید19 برگزاری تمام مسابقات بین المللی2020 فوتبال در تمام رده های سنی با چالش های متعددی مواجه گردید.

در همین ارتباط برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا 2020 و 2021 و مسابقات مقدماتی انتخابی جام جهانی قطر 2022 و جام ملت های آسیا 2023 نیز تحت تأثیر این همه گیری به تعویق افتاد.

پس از بررسی های لازم توسط AFC و ارزیابی شرایط موجود از نظر کنترل بیماری در نهایت مقرر شد ادامه مسابقات لیگ قهرمانان 2020 با رعایت پروتکل های بسیار سخت گیرانه پزشکی قطر و جام ملت های آسیا 2023، AFC در تاریخ 5 ژانویه با ابلاغ بخشنامه ای تاریخ و برنامه برگزاری مسابقات باقیمانده را اعلام کرد که بر اساس آن مقرر بود کلیه مسابقات به صورت رفت و برگشت و در تاریخ های اعلام شده برگزار شود.

متأسفانه در کنفرانس تلفنی که بین AFC و کشورهای شرکت کننده در مسابقات مقدماتی جام جهانی انتخابی 2022 قطر در روز 28 بهمن ماه انجام شد AFC اعلام کرد با توجه به شرایط ناشی از کووید19 و مشکلات به وجود آمده برای برخی از کشورها قرار است مسابقات بصورت متمرکز برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح اقدامات فدراسیون فوتبال ایران در خصوص میزبانی مسابقات

تشریح اقدامات فدراسیون فوتبال ایران در خصوص میزبانی مسابقات