مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 18:452021-03-15اقتصادي

پایان نگرانی تأمین آب برای اجرای پروژه های مس


اردشیر سعدمحمدی در آیین افتتاح قطعه دوم و سوم طرح انتقال آب خلیج فارس به مس سرچشمه که با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور و وزیر صمت برگزار شد با اشاره به اینکه در حال حاضر ایران یک درصد جمعیت جهان را دارد، - اردشیر سعدمحمدی با اشاره به اینکه شرکت ملی مس برای انجام پروژه ها سالانه حدود 27 میلیون متر مکعب آب مصرف می کند، گفت: برای انجام پروژه ها نیازمند 31 میلیون متر مکعب آب جدید هستیم که خوشبختانه با افتتاح این پروژه توسط رییس جمهور محترم نگرانی بابت آب برای اجرای پروژه ها نخواهیم داشت.

اردشیر سعدمحمدی در آیین افتتاح قطعه دوم و سوم طرح انتقال آب خلیج فارس به مس سرچشمه که با حضور ویدئوکنفرانسی رییس جمهور و وزیر صمت برگزار شد با اشاره به اینکه در حال حاضر ایران یک درصد جمعیت جهان را دارد، گفت: این درحالی است که ما 0.

3 درصد از آب شیرین جهان را مورد استفاده قرار داده ایم.

مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران افزود: سهم غرب آسیا 47.

7 درصد و منطقه خلیج فارس 24.

6 درصد از شیرین سازی آب دنیا است که سرمایهگذاری بیشتری در این حوزه را می طلبد و ما در ایران نیز نیازمند شیرین سازی آب هستیم.

وی افزود: خوشحال هستم که اعلام کنم در سال 99 برای اولین بار در شرکت ملی مس موفق به تولید 280 هزار تن مس کاتدی که بزرگ ترین رقم تولیدی در تاریخ صنعت مس است شدیم که نسبت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان نگرانی تأمین آب برای اجرای پروژه های مس

پایان نگرانی تأمین آب برای اجرای پروژه های مس