مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 20:052021-03-15بين الملل

مک کنزی: دولت بایدن در حال ارزیابی «سیاست فشار حداکثری» علیه ایران است


فرمانده نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه در مصاحبه ای گفت که دولت بایدن در حال ارزیابی سیاست فشار حداکثری علیه ایران بوده و مشخص نیست که آیا این رویکرد حفظ خواهد شد یا آنکه به گونه ای دیگر تغییر خواهد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، کنت مک کنزی  فرمانده فرماندهی نیروهای تروریستی آمریکا در منطقه دوشنبه گفت که از توانایی های ارتش به مشارکت کشورش در آن توافق پایان داد.

ترامپ در آن زمان گفته بود خواستار رسیدن به توافقی قوی تر و طولانی تر است که در آن به همه زمینه های محل اختلاف با ایران از جمله برنامه موشکی و فعالیت های منطقه ای ایران پرداخته می شود.

  تئوری ترامپ این بود که پیگیری سیاست موسوم به کارزار فشار حداکثری که او بعد از خروج از برجام آن را اعلام کرده بود می تواند جمهوری اسلامی ایران را به مذاکره بر سر توافقی قوی تر از برجام وادار کند.

او روز 20 ژانویه سال جاری میلادی در حالی از قدرت کنار رفت که در تحقق این هدف شکست خورده بود.

ترامپ به دلیل نداشتن راهبرد در قبال ایران، تشدید بی مورد تنش ها با این کشور و جدا کردن مسیر آمریکا از متحدانش از سوی منتقدانش آماج انتقادات تند قرار گرفت.

دولت جدید آمریکا بارها به شکست سیاست ترامپ در قبال ایران اعتراف کرده اما در اظهاراتی مشابه با او گفته قصد دارد از بازگشت به برجا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مک کنزی: دولت بایدن در حال ارزیابی «سیاست فشار حداکثری» علیه ایران است

مک کنزی: دولت بایدن در حال ارزیابی «سیاست فشار حداکثری» علیه ایران است