مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 21:252021-03-15اقتصادي

برگزاری اولین المپیادخانه های ورزش روستایی در هرمزگان


مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در نشست تخصصی کمیته بومی محلی و روستایی کارگروه تخصصی بانوان خبرداد: المپیاد خانه های ورزش روستایی که دستورالعمل اجرایی آن آماده شده است، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، محمودرضا امیاری مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان در این نشست اظهار داشت: افزایش خانه های ورزش روستایی از برنامه های در دستور کاراست که به زودی اجرایی خواهدشد.

متولی ورزش و جوانان هرمزگان تصریح کرد: باید از ظرفیت جوانان ورزشکار روستایی در تمام رده های سنی استفاده کنیم و بتوانیم جشنواره ای که عمومیت داشته باشد را نیز اجرا کنیم و هر کدام از ادارات ورزش و جوانان شهرستانهای استان  این جشنواره را اجرا کنند.

امیاری بیان داشت: به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران  در این 42 سال اتفاقات خیلی رقم خورده است وبااجرای جشنواره های بومی محلی نیز می توان و در رشته های مختلف استعداد یابی داشته باشیم و نگاه ما بایدنیز باید به سمت استعدادیابی باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان هرمزگان با اشاره به اینکه در مدت سه سال گذشته 241 خانه ورزش روستایی در استان ایجادشده است، هدف از برگزاری المپیاد را شناسایی استعداد های برتر  برای شرکت در المپیاد کشوری خانه های ورزش روستایی دانست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری اولین المپیادخانه های ورزش روستایی در هرمزگان

برگزاری اولین المپیادخانه های ورزش روستایی در هرمزگان