مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 اسفند 1399 ساعت 21:552021-03-15سياسي

ضرورت بازنگری در فضای قانون گذاری/ ظلم مضاعف به اسلامشهر در حاشیه پایتخت


نماینده مردم اسلامشهر، تهران، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی گفت: فضای قانون گذاری کشور نیاز به بازنگری جدی در حوزه های مختلفی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اسلامشهر، مهدی شریفیان نماینده مردم اسلامشهر، تهران، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی روز دوشنبه در جلسه هم اندیشی نمایندگان مجلس با اعضای شورای شهرستان اسلامشهر، اظهار کرد: فضای قانون گذاری کشور با توجه به مسائل فعلی، نیازمند اصلاح و بازنگری در حوزه های مختلف از جمله مدیریت شهری و روستاها دارد.

وی گفت: برای رشد، توسعه و پیشرفت کشور باید قوانین مزاحم و دست و پا گیر در عرصه های مختلف اصلاح و برداشته شود و در برخی موارد هم متمم هایی به مواد قانونی الحاق شود، در مجلس یازدهم این رویکرد وجود دارد که از موارد مختلفی که دستگاه ها و سازمان ها با آن روبه رو هستند، مورد کنکاش، اصلاح و بازنگری قرار گیرد.

نماینده مردم اسلامشهر، تهران، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه وجود برخی از مشکلات در جامعه به علت عدم هماهنگی بین دستگاه های اجرایی است، بیان کرد: با اصلاح برخی از موارد قانونی، علاوه بر رفع مشکلات روستاها در حوزه حریم و ساخت و سازها می توان شاهد رشد آبادانی و ارتقای روستاها و ایجاد اشتغال پایدار برای منطقه بود و زمینه مهاجرت معکوس ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بازنگری در فضای قانون گذاری/ ظلم مضاعف به اسلامشهر در حاشیه پایتخت

ضرورت بازنگری در فضای قانون گذاری/ ظلم مضاعف به اسلامشهر در حاشیه پایتخت