مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 اسفند 1399 ساعت 03:252021-03-16ورزشي

صدای مظلومیت محرابی شنیده شد


نام محمد محرابی در روزهای اخیر نه به واسطه کسب مدال و قهرمانی در دنیای کشتی بلکه به دلیل برخی مشکلات مالی در فضای مجازی زیاد شنیده شد و بر سر زبان ها افتاد.

- ایسنا/لرستان نام محمد محرابی در روزهای اخیر نه به واسطه کسب مدال و قهرمانی در دنیای کشتی بلکه به دلیل برخی مشکلات مالی در فضای مجازی زیاد شنیده شد و بر سر زبان ها افتاد.

این فرنگی کار پلدختری و قهرمان کشتی فرنگی آسیا و دارنده برنز نوجوانان جهان در گفت وگو با ایسنا از شرایط سخت زندگی خود سخن گفت و با انتشار ویدئویی از پدر جانبازش که دیگر در قید حیات نیست، سیل ویرانگر فروردین 98 که خانه پدری اش را تخریب کرد و مجبور است برای تامین بخشی از مخارج زندگی اش چوپانی کند؛ گفت.

با وجود اینکه محرابی در چند سال اخیر در ترکیب تیم کشتی فرنگی استان البرز به روی تشک رفت اما پیگیری های هیئت کشتی لرستان و پس از ورود مستقیم علیرضا دبیر رییس فدراسیون کشتی برای حل مشکل این کشتی گیر لرستانی، نور امید در دل محرابی روشن شد.

در نهایت دوشنبه 25 اسفندماه گام نهایی برای رفع مشکل محرابی برداشته شد و با پیگیری های دلسوزانه سیدجلال عسگری دبیر فدراسیون کشتی، فرید بهرامی رییس هیئت کشتی لرستان و با همکاری محمدحسن محمدزاده مدیرعامل و عضو هیات مدیره شرکت سایپا دیزل و حاجی رضا درویش پور معاون اداره و توسع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدای مظلومیت محرابی شنیده شد

صدای مظلومیت محرابی شنیده شد